Adverteren

Waarom adverteren via
De Hippische Ondernemer?

Een groot bereik bij een breed scala aan paardenprofessionals

Merkactivatie op maat via vakblad, nieuwsbrief, website, socials en events

Jaarrond (live) engagement met (potentiële) klanten

Doelgroep van De Hippische Ondernemer

Lezers van De Hippische Ondernemers hebben vaak een eigen onderneming binnen de paardensector, of zijn werkzaam binnen deze sector. Alle leden van FNRS, LTO en FNHB ontvangen het blad vanuit een collectief abonnement. Het zijn gedreven professionals die hun bedrijven en zichzelf verder willen ontwikkelen en op zoek zijn naar kennis. 

De verdeling van onze lezers op basis van geslacht

0 %
vrouw
0 %
man

De verdeling van onze lezers op basis van hun functie

0 %
Hippische ondernemer
0 %
Werknemer

Bereik van De Hippische Ondernemer

7,3K

Oplages vakblad per editie

13,5K

Websitebezoekers per jaar

31,8K

Paginaweergaven per jaar

1,4K

Aantal nieuwsbrief abonnees

Verdeling lezers

De FNHB, LTO en de FNRS zijn partner van De Hippische Ondernemer. Ondernemers die aangesloten zijn bij deze brancheorganisaties ontvangen het tweemaandelijkse vakblad bij hun lidmaatschap. 

Leden FNHB
28%
LTO leden vakgroep paard
22%
FNRS bedrijven
12%
Overig
38%

Mogen wij jou binnenkort ontmoeten?

Wij gaan graag met jou in gesprek om te kijken hoe wij bij kunnen dragen aan het behalen van jouw doelstellingen. Neem contact op met Nicole om te kijken welke cross-mediale opties jouw merk, dienst of product het beste onder de aandacht brengen.

Cover vakblad De Hippische Ondernemer