De Hippische Ondernemer Dag: Nieuwe inzichten en inspiratie

Tijdens De Hippische Ondernemer Dag tijdens Horse Event Pro op zaterdag 6 september kwamen veel waardevolle inzichten aan bod. FNRS-directeur Haike Blaauw nam de ondernemers mee in de actualiteiten binnen de sector en blikte in de toekomst. ‘We hebben de nieuwe generatie hard nodig en als FNRS richten we ons ook duidelijk op de jeugd.’

 

Succesvol hippisch ondernemer Conny Loonstra deelde haar visie op groei, met nadruk op het belang van focus op je belangrijkste bedrijfsactiviteiten en het blijven herhalen van je marketingboodschap om je doelgroep te bereiken. Bovendien gaf zij de aanwezige ondernemers een aantal tips. Geloof echt waarin je als ondernemer met bezig bent, schroom niet om je koers te wijzigen als dat nodig is. Leer snel keuzes te maken en verspil geen energie aan randzaken.

 

De jonge melkveehouder Bram Romme inspireerde het publiek met zijn aanpak van communicatie richting kritische buitenstaanders – eerlijk, beeldend en to the point. Bij zijn medestudenten liep hij tegen gebrekkige kennis over de agrarische sector aan en merkte dat alleen discussie voeren op feiten succes heeft. Hij startte toen zijn eigen zeer succesvolle TikTok kanaal.

 

Daarna was het de beurt aan ex-topschaatser, ondernemer en inspirator Ben van der Burg, die een zeer humoristische, chaotische en inspirerende presentatie hield over hoe technologie je kan helpen om nieuwe generaties te bereiken. In zijn presentatie zaten vele bijzondere inzichten verborgen. Voor wat betreft AI, blijf de zaken waar gevoel een rol speelt, vooral zelf doen en op alle andere fronten moet je het omarmen

 

In de komende editie van De Hippische Ondernemer lees je het uitgebreide verslag van De Hippische Ondernemer Dag.

MELD JE AAN VOOR ONZE MAANDELIJKSE NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de professionele paardensector. 2.200+ ondernemers gingen je al voor!

Het laatste nieuws:

Wil je nog meer van dit soort interessante artikelen lezen?

Abonneer je dan nu op het vakblad en ontvang 6x per jaar een editie van De Hippische Ondernemer op de deurmat.

Het vakblad bevat unieke, exclusieve content dat enkel en alleen te lezen is in het blad.